اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شهرداری دوگنبدان جز 5 دستگاه برتر در رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ انجام 290مورد بازرسی از مراکز مواد غذایی

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: طی یک هفته اخیر 290 مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی نظارت و بازرسی صورت گرفت.

شهرداری دوگنبدان جز 5 دستگاه برتر در رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ انجام 290مورد بازرسی از مراکز مواد غذایی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  چهلمین جلسه ستاد مقابله با کرونا  به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست عباس باشتی با اشاره به اینکه گشت‌های مشترک بر بازار گچساران همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: طی یک هفته اخیر 290 مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی نظارت و بازرسی صورت گرفت.

 وی با بیان اینکه همچنین 175 مورد بازرسی از مراکز عمومی انجام گرفته اسـت، افزود: در این زمینه 5 مرکز پلمب و 13 مورد اخطاریه صادر شده است.

 معاون شبکه بهدلشت و درمان گچساران  ادامه داد: در هفته گذشته پنج مورد فوتی  مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان گزارش شده که این افراد با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در آرامستان گچساران دفن شدند.

باشتی با اشاره به اعمال محدودیت های صورت گرفته  در زمینه رعایت پروتکل بهداشتی در سطح بازار گفت: در بازدیدهایی که صورت گرفته  خوشبختانه رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح بازار گچساران  رضایت بخش بوده است.

وی ابراز کرد: در بازدیدی که از ادارات گچساران صورت گرفته و جز مصوبات قبل ستاد و مورد  تاکید استاندار بوده ادارات شهرستان از جمله شهرداری دوگنبدان، اداره گاز، آموزش و پرورش و تامین اجتماعی  و بانک پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت کرده و مورد رضایت بوده است.

 معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران از صدور اخطاریه به مراکز عرضه قلیان خبر داد و گفت: طی یک هفته اخیر 10 اخطاریه به مطب‌های گچساران صادر شده که در این زمینه یک مطب پلمب خواهد شد.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول