اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اگر پاسخگو نباشیم با مشکل مواجه خواهیم شد

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، گفت: برای موفقیت در امر پیشگیری و مقابله باید به اصول پیشگیری و شفاف‌سازی معتقد باشیم.

اگر پاسخگو نباشیم با مشکل مواجه خواهیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا مسعودی‌فر در نشست راهکارهای پیشگیری از ساخت و سازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز آذربایجان‌شرقی با تاکید بر موضوع پیشگیری در رابطه با ساخت و سازهای غیرمجاز، اظهار داشت: اگر تا به امروز در این خصوص موفق نبوده‌ایم به‌دلیل این بوده که به اصول پیشگیری اعتقادی نداریم و تنها شعار می‌دهیم.

وی افزود: باید به اصول پیشگیری و شفاف‌سازی معتقد باشیم و لازمه پیشگیری بحث پاسخگویی است اگر پاسخگو نباشیم با مشکل مواجه خواهیم شد و تقصیرات را بر گردن دیگران خواهیم انداخت اگر در پیشگیری موفق باشیم در مقابله نیز موفق خواهیم بود.

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بیان اینکه در بحث پیشگیری مسوولیت اصلی مربوط به دستگاه‌های اجرایی است نه صرفا دستگاه قضایی، اضافه کرد: انشعابات موقت باید تعیین تکلیف شوند و بر اساس قانون شرکت‌های خدمات‌رسان از زمان مقرر در قانون به بعد موظف به ارائه انشعاب به ساخت و سازهای غیرمجاز نیستند.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول