اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای مرحله دوم پویش ایران همدل توسط کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آغاز مرحله دوم پویش ایران همدل توسط این نهاد همزمان با سراسر کشور در استان کرمان خبر داد.

اجرای مرحله دوم پویش ایران همدل توسط کمیته امداد کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،  یحیی صادقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید قربان و دعوت از مردم برای حضور  گسترده‌تر در مسابقه معنوی «کمک مؤمنانه به قشرهای آسیب‌دیده و یاری مجاهدان سلامت» اظهار داشت: به تبعیت از فرمایشات ایشان مرحله دوم پویش ایران همدل در استان آغاز شده است.

 مدیرکل کمیته امداد کرمان از مشارکت 26 میلیارد تومانی مردم خیر و نیکوکار استان در مرحله نخست طرح پویش ایران همدل خبر داد و گفت: یک ‌میلیون و 373 هزار و 892 پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال در بین خانوارهای نیازمند استان توزیع شد.

صادقی بیان کرد: مرحله دوم پویش ایران همدل هم‌زمان با دهه امامت و ولایت آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و در این راستا طرح «اطعام حسینی» که در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود، با همراهی سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان نذورات مردم جمع‌آوری و بین نیازمندان سراسر استان توزیع خواهد شد.

 وی ادامه داد: با توجه به تأکیداتی که در آموزه‌های دینی نسبت به اطعام مؤمنان در روز عید غدیر شده است به همین منظور طرح ضیافت علوی برای پخت و توزیع غذای گرم توسط این نهاد در استان اجرا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود توسط ۱۱۰ مرکز نیکوکار تعداد 110 هزار پرس غذای گرم طبخ و در سطح استان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند برای مشارکت در مرحله دوم پویش ایران همدل از طریق کد دستوری #034*8877* یا شماره کارت 5859837000064879 اقدام کنند و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/3388/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول