اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خبرنگاران در سخت‌ترین شرایط هم نقش خود را ایفا می‌کنند

مدیرکل اطلاعات کردستان گفت: خبرنگاران در سخت‌ترین شرایط توانسته‌اند رسالت خود را به خوبی ایفا کنند هرچند این وظیفه در کردستان به مراتب سختی بیشتری دارد.

خبرنگاران در سخت‌ترین شرایط هم نقش خود را ایفا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل اطلاعات کردستان در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها که به مناسبت روز خبرنگار در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران در سخت‌ترین شرایط توانسته‌اند رسالت خود را به خوبی ایفا کنند، البته کار در عرصه رسانه در کردستان به مراتب برای خبرنگاران هزینه و سختی بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: اگر چه برخی‌ها معتقدند با گسترش ابزارها و تکنولوژی‌ها نقش فعالان رسانه کم‌رنگ شده و هر فردی می‌تواند یک رسانه باشد، ما معتقدیم خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در عرصه اطلاع‌رسانی ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: نقش خبرنگاران در عصر حاضر بسیار مهم‌تر از گذشته است چون می‌توانند با تولید محتواهایی افکار عمومی را به سمت ایده‌آل هدایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگار باید با حفظ امانت و انتقاد سازنده زمینه  رشد و تعالی کشور و تحقق اهداف نظام را فراهم کند.

مدیرکل اطلاعات کردستان ادامه داد: خبرنگاران باید واقعیت‌های موجود در جامعه را منعکس کنند و در این مسیر از نوع برخوردها نگران نباشند چرا که دغدغه اجتماعی و مسئولیت‌پذیری ویژگی بارز خبرنگاران است.

وی افزود: جهت‌گیری تک‌تک ما باید به سمت و سویی باشد که وحدت، همبستگی و وفاق ملی در بالاترین سطح ممکن تقویت شود.

این مسوول اضافه کرد: وظیفه ما خدمت به مردم است و هیچ شأنی جز خدمت به مردم برای خود نمی‌بینیم و خیلی از اقدامات را در گمنامی و بدون اطلاع‌رسانی انجام می‌دهیم و نیازی به بیان اقدامات انجام شده و ارائه گزارش ندیده‌ایم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول