اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

ملاک اجرای حکم پرونده سکه ثامن آخرین موجودی اشاره شده مالباختگان در سایت است

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن گفت: بر اساس نظر رئیس دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی، ملاک اجرای حکم پرونده سکه ثامن آخرین موجودی درج شده مالباختگان در سایت است.

ملاک اجرای حکم پرونده سکه ثامن آخرین موجودی اشاره شده مالباختگان در سایت است

رسول کوهپایه‌زاده وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، گفت: امروز مراجعه‌ای به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی و شخص آقای قاضی مسعودی‌مقام داشتم و با وی درباره اجرای حکم پرونده سکه ثامن گفت‌وگو کردم.

وی افزود: پس از آنکه حکم از سوی شعبه تجدیدنظر با تغییری جزئی در میزان جزای نقدی متهم پرونده به تأیید رسید، از سوی متهم و شعبه اجرای احکام تفاسیر مختلفی در خصوص نحوه اجرای حکم وجود داشت.

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن افزود: متهم مدعی بود که رد مال باید بر اساس واریزی مالباختگان انجام گیرد در حالی که در گفت‌وگویی که با قاضی مسعودی‌مقام داشتم، نظر ایشان هم این بود که در حکم صادر شده و تأیید شده از سوی شعبه ۶۸ دادگاه تجدید نظر ملاک اجرای حکم آخرین موجودی ثبت شده از مالباختگان در سایت سکه ثامن است.

کوهپایه‌زاده گفت:‌ به این ترتیب فصل‌الخطاب برای اجرای حکم میزان آخرین موجودی ثبت شده مالباختگان در سایت خواهد بود که البته امیدواریم هر چه زودتر حکم اجرا شود.

پیش از این تعدادی از مالباختگان سکه ثامن با مراجعه به خبرگزاری فارس عنوان کرده بودند که واحد اجرای احکام دادسرای جرایم رایانه‌ای برای اجرای حکم میزان واریزی مالباختگان را مدنظر قرار داده است در حالی که در متن حکم میزان آخرین موجودی ثبت شده از مالباختگان در سایت سکه ثامن مورد تأکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول