اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ثبت‌نام دانشجویان امیرکبیر در دو مرحله از 15 شهریور آغاز می‌شود/ پذیرش جدید در آبان ماه

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر با بیان اینکه ثبت نام نیم سال تحصیلی مهرماه در دو مرحله از 15 شهریورماه آغاز می‌شود، گفت: این دانشگاه پذیرش دانشجویان جدید را امسال با تأخیر در آبان ماه انجام می‌دهد.

ثبت‌نام دانشجویان امیرکبیر در دو مرحله از 15 شهریور آغاز می‌شود/ پذیرش جدید در آبان ماه

سیاوش خرسندی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بیشترین دانشجویان این دانشگاه در رشته مهندسی برق تحصیل می‌کنند، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال حاضر دارای ۱۲  هزار دانشجو است که هر سال در زمان پذیرش  ۲۵۰۰ دانشجو اضافه می‌شود. در پایان سال نیز همین تعداد فارغ‌التحصیل می‌شوند.

*کلاس‌های دانشجویان در نیم سال  تحصیلی مهرماه ترکیبی است

وی افزود: نحوه برگزاری کلاس‌ها در نیم سال تحصیلی مهرماه به صورت ترکیبی خواهد بود، به طوری که  نیمی از دانشجویان در ابتدا در کلاس درس و دانشگاه حضور پیدا می‌کنند و نیمی دیگر نیز به صورت مجازی آموزش می‌بینند، این در حالی است که پس از گذشت نیمی از زمان ترم تحصیلی دانشجویان جایگزین خواهند شد.

* تعداد دانشجویان در زمان حضور در کلاس درس باید نصف جمعیت اصلی دانشگاه باشد

خرسندی تصریح کرد: در برنامه ریزی که انجام شده است، باید تعداد دانشجویان در زمان حضور در دانشگاه و کلاس درس نصف جمعیت اصلی دانشگاه باشند که بتوان به دانشجویان خوابگاه تحویل داد. از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که دانشجویانی که به صورت حضوری در دانشگاه حاضر می‌شوند علاوه بر دریافت خوابگاه از همه امکانات رفاهی و آموزشی برخوردار خواهند بود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته مهندسی برق با ۴ گرایش و مهندسی مکانیک بیشترین تعداد دانشجو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول