اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دولت صبورانه با شکایت‌ها و اهانت‌ها برخورد می‌کند/ در دولت دهم نه تحریم شدید داشتیم، نه کرونا!

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دولت صبورانه در برابر همه شکایت‌ها، اهانت‌ها و توهین‌هایی که به او می‌شود، برخورد می‌کند، سرش را پایین انداخته و در حد توانش کارش را انجام می‌دهد.

دولت صبورانه با شکایت‌ها و اهانت‌ها برخورد می‌کند/ در دولت دهم نه تحریم شدید داشتیم، نه کرونا!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری برنا گفت‌وگویی با «محمدرضا خباز»، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

- در مقام مقایسه سال آخر احمدی نژاد با سال آخر روحانی شرایط بسیار متفاوتی دارد و نمی‌شود این دو را به صورت کامل با یکدیگر مقایسه کرد زیرا در زمان دولت دهم، نه تحریم به این شدت داشتیم و نه کرونا وجود داشت. کرونایی که هم از نظر اقتصادی شرایط بسیار نامناسبی را به وجود آورده و هم از نظر اجتماعی و فرهنگی گرفتاری‌هایی را به وجود آورده است.

- این شرایط برای احمدی نژاد نبود. البته تحریم بودیم و احمدی‌نژاد هم در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حضور مرحوم هاشمی رفسنجانی و تیم اقتصادی‌اش اعلام کرد تحریم‌ها اداره کشور را برای ما سخت و مشکل کرده است اما به این شدت نبود.

- در دوران احمدی‌نژاد با افزایش درآمدهای نفتی و غیرنفتی به بیش از 1000میلیارد دلار توقعی در مجلس و مردم به وجود آمد که حداقل مشکل مسکن را حل می‌کردید اما متاسفانه این درآمد ارزشمند به جای اینکه، صرف تولید شود به واردات لوازم بی‌ارزش اختصاص پیدا کرد که به ازای این واردات جیب‌های حدود نیم درصد از جامعه فوق‌العاده پر شد و همان مجموعه‌ای که مورد نظر بود، توانست به آلاف و علوفی غیرقابل محاسبه و غیرقابل تصور برسد.

- آن زمان شرایط با حال حاضر بسیار فرق می‌کرد، امروز دولت صبورانه در برابر همه شکایت‌ها، اهانت‌ها و توهین‌هایی که به او می‌شود، برخورد می‌کند، سرش را پایین انداخته و در حد توانش کارش را انجام می‌دهد بنابراین سال آخر دولت دوازدهم با سال آخر دولت دهم، قابل مقایسه نیست چراکه شرایط آن زمان با شرایط امروز فرق می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، این اظهارات درحالی مطرح شده است که در کلکسیون ناسزاهای حسن روحانی به منتقدان می‌توان واژه‌هایی مانند، ترسو و بزدل، دروغگو، بی شناسنامه، عصر حجری، کم سواد، هوچی باز، متوهم و … را مشاهده کرد.

همچنین با وجود مصوبه دولت، کالاهای غیرضروری عجیبی با ارز دولتی وارد کشور شده است که غذای سگ و گربه، آدامس، مربا و ژله، پتک و چکش و رخت‌آویز از جمله این اقلام است؛ بررسی‌های نشان می‌دهد در هشت‌ماهه سال 97 حدود 29 قلم کالای لوکس یا دارای مشابه داخلی به ارزش 157 میلیون دلار وارد کشور شده‌ که ارزش این اقلام به بیش از هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول