اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ثبت 9 رکورد جهانی برای نونهال 9 ساله سیرجانی

رسول زیدآبادی نونهال 9 ساله سیرجانی در بخش زیدآباد با ثبت بیشترین رکورد موفق به ثبت 9 رکورد جهانی در رشته قوی‌ترین مردان شد.

ثبت 9 رکورد جهانی برای نونهال 9 ساله سیرجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حمید قلی‌زاده اظهار داشت: این نونهال سیرجانی طی دو روز گذشته با ثبت 9 رکورد در رشته‌های ورزشی قوی‌ترین مردان؛ حمل گوی، غلطاندن لاستیک و بالازدن وزنه، اسکات، اسکات تعادلی، سورتمه ، دمبل تک‌‌دست، حمل الوار و حمل کنده رکورد تازه‌ای را به نام خود و ایران در جهان ثبت کند.

بنیان‌گذار و رئیس سازمان جهانی ثبت رکوردهای ورزشی جهان(ایمارو) افزود: این رکوردزنی با حضور مسئولان شهرستان سیرجان  و جمعی از ورزشکاران، در سالن ورزشی حضرت امام رضا (ع) شهر زیدآباد سیرجان برگزار شد.

 قلی‌زاده عنوان کرد: با بررسی شورای عالی کمیته فنی در سطح رکوردهای جهانی اولین نونهال قهرمان در گروه پاورلیفتینگ است و این سازمان را 6 سال است که تاسیس کرده‌ام و تا کنون در 104 کشور نمایندگی راه‌اندازی کرده‌ایم.

 رسول زیدآبادی نونهال قهرمان گفت: سه سال است که باشگاه می‌روم و سال گذشته هم در مسابقات پاورلیفتینگ کشور مقام اول را کسب کردم و امروز هم توانستم در 9 آیتم قوی‌ترین مردان مقام قهرمانی را در ایران و جهان کسب کنم.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول