اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

علیقارداشی: با لغو مسابقات جهانی، المپیک هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد/پیشنهاد ایران به ITTF

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اگر مسابقات جهانی اسفند ماه به تعویق بیفتد، برگزاری المپیک هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

علیقارداشی: با لغو مسابقات جهانی، المپیک هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد/پیشنهاد ایران به ITTF

مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تنیس روی میز اظهار داشت: فعلا با توجه به شرایط کرونا مسابقه و اردو نمی‌توانیم برگزار کنیم و خبری از هم رقابت‌های بین المللی نیست. لیگ را هم به پایان رساندیم و نایج اعلام شد تا مشکلی برای حق و حقوق بازیکنان به وجود نیاید و باشگاه‌ها هم اعلام کرده‌اند که قراردادها را پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون جهانی زمان مسابقات جهانی را اسفندماه اعلام کرده و امیدواریم برگزار شود. به نظر من اگر این رقابت‌ها هم لغو شود، برگزاری المپیک هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

*پیشنهاد ایران به فدراسیون جهانی

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به پیشنهاد ایران به فدراسیون جهانی (ITTF) در مورد برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: درصدد هستیم تا پیشنهادی را به فدراسیون جهانی بدهیم تا مسابقات انتخابی المپیک قاره‌ای در حاشیه رقابت‌های جهانی برگزار شود. در اینصورت هم شرایط ایمنی وجود خواهد داشت و هم هزینه‌ها پایین می‌آید و دیگر نیازی نیست راهی کشور دیگری شویم.

* ملی‌پوشان رابطه خوبی با «میدیا» دارند

علیقارداشی با اشاره به انتخاب میدیا لطف الله نسبی به عنوان مربی تیم‌ملی عنوان کرد:‌ اکثریت از این انتخاب راضی بودند. میدیا شخصیتی دارد که ملی پوشان هم رابطه خوبی با وی دارند. او می‌تواند در کنار جمیل لطف الله نسبی به تجربیات خوبی برسد و در آینده به درد تیم ملی بخورد. 

* ملی‌پوشان آمادگی خوبی دارند

وی در مورد وضعیت ملی‌پوشان اظهار داشت: نوشاد و نیما در بابل تمرین کنند و ندا شهسواری هم در کرمانشاه با برادرش کار می‌کند. نیما قرار است برای حضور در اردوی تیم جدیدش 20 مرداد راهی فرانسه شود و سایر ملی‌پوشان هم در وضعیت خوبی هستند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول