اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

976 متقاصی مسکن ملی در ایلام حذف شدند

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از حذف 976 متقاضی مسکن ملی در ایلام خبر داد.

976 متقاصی مسکن ملی در ایلام حذف شدند

علی‌اصغر کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: این اداره کل احداث 1053 واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده که تا این لحظه ثبت نام 12 هزار و 725 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان به انجام رسیده است.

وی افزود: ثبت نام شدگان مذکور هم اکنون در حال پالایش تایید اولیه هستند و در صورت تأیید نهایی برای آنان پیامک مبنی بر افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه( 40 میلیون تومان) ارسال خواهد شد و متقاضیان، 15 روز  فرصت دارند که مبلغ اولیه را واریز کنند؛ در صورت عدم واریز از لیست متقاضیان حذف می‌گردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه تاکنون 976 متقاصی مسکن ملی در ایلام حذف شدند، اظهار کرد: از این تعداد، 718 مورد مربوط به رد درخواست، 176 مورد حذف و 82 متقاضی انصراف داده است.

حذف متقاضیانی که شرایط دریافت مسکن ملی را ندارند

کاظمی ادامه داد: پس از بررسی‌های نهایی متقاضیانی که شرایط دریافت مسکن در طرح اقدام ملی را ندارند حذف می‌شوند.

وی گفت: در صورتی که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.

کاظمی در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن استان، افزود: با توجه به اینکه در استان ایلام ارسال پیامک افتتاح حساب دو سه روز اخیر آغاز شده تا این لحظه 242  مورد افتتاح حساب  برای متقاضیان به انجام رسیده و 24 نفر تا کنون نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند که این تعداد در حال افزایش است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول