اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تعطیلی دنباله‌دار 2 جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری ساری/ گلایه‌های مردم و بی‌تفاوتی مدیران شهری+ فیلم

تعطیلی دو جایگاه بزرگ سی‌ان‌جی شهری مشکلی است که تنها صدایش به گوش خواجه حافظ شیرازی نرسیده و از همه دردناک‌تر بی‌تفاوتی مدیرانی که خود را وکیل، قیم و سرپرست مردم می‌دانند اما به وظیفه قانونی خویش در برابر آنها پاسخگو نیستند.

تعطیلی دنباله‌دار 2 جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری ساری/ گلایه‌های مردم و  بی‌تفاوتی مدیران شهری+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بزرگترین جایگاه سی‌ان‌جی شهر ساری به دلیل خرابی حدود ۱۵ روز گذشته تعطیل شده است.

تعطیلی دو جایگاه بزرگ سی‌ان‌جی شهری مشکلی است که تنها صدایش به گوش خواجه حافظ شیرازی نرسیده و از همه دردناک‌تر بی‌تفاوتی مدیرانی که خود را وکیل، قیم و سرپرست مردم می‌دانند اما به وظیفه قانونی خویش در برابر آنها پاسخگو نیستند.

هنوز زمینه رفع خرابی این جایگاه به اتمام نرسیده که دیگر جایگاه CNG متعلق به شهرداری ساری به دلیل اتمام قرار داد پیمانکار تعطیل شده است.

تعطیلی همزمان دو جایگاه CNG متعلق به شهرداری ساری زمینه ایجاد صف‌های طولانی بهره‌برداران را فراهم کرده است.

 

 

رجب‌پور مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای ساری درباره آخرین وضعیت این دو جایگاه اظهار کرد: خرابی دستگاه و پایان قرار داد پیمانکار دلیل تعطیلی جایگاه انتهای خیابان معلم و جاده فرح‌آباد است.

وی اضافه کرد: این جایگاه تعمیر شده و صحبت‌های لازمه انجام شده مقرر شده است که قرارداد منعقد شود تا انتخاب پیمانکار از ظرفیت نیروهای شهرداری برای راه‌اندازی جایگاه استفاده کنند.

مدیرعامل ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ ساری خاطر نشان کرد: به مدیران شهری اعلام کردیم تا مرحله انتخاب پیمانکار به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان با شرکت تامین و نگهداشت قرارداد امضا کنند تا نسبت به راه‌اندازی این جایگاه‌ها اقدام شود.

وی اضافه کرد: مدیران شهری این پیشنهاد ما را قبول نکرده و اعلام کردند که ما مناقصه برگزار کردیم  و به‌زودی جایگاه راه‌اندازی می‌شود.

رجب‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر ۵۰۰ هزار تومان انعقاد قرارداد با شرکت تامین و نگهداشت جایگاه تعطیل است، افزود: ما به مدیران شهری اعلام کردیم که به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان با شرکت تامین نگهداشت قرارداد منعقد کنند و از ظرفیت نیروی انسانی پیمانکار قبلی برای راه‌اندازی موقت این دو جایگاه استفاده کنند.

وی یادآور شد: این موضوع به اطلاع فرمانداری و مدیران استانداری رسیده و حتی تماس‌ها لازم انجام شده قول دادند که طی این روزها نسبت به راه‌اندازی این جایگاه‌ها اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این سعید حسینی مدیرعامل شرکت تاکسیرانی به خبرنگار فارس قول داده بود که جایگاه سی‌ان‌جی را لنگ انتخاب پیمانکار نمی‌کند.

وی اضافه کرد: تا انتخاب پیمانکار از ظرفیت نیروی انسانی شهرداری برای راه اندازی این دو جایگاه استفاده می‌کند.

اما بعد از گذشت 15 روز علت را درباره از وی جویا شدیم که می‌گوید؛ علت عدم راه اندازی این دو جایگاه بحث تامین و نگهداشت است.

بحث اینجاست که چرا شهرداری نسبت به راه‌اندازی این دو جایگاه با وجود رفع موانع قانونی و معرفی شرکت تامین نگه‌داشت اقدام نمی‌کند؟

خبرنگار فارس پیش از این بحث تعطیلی جایگاه سی‌ان‌جی ساری و مشکلات رانندگان را به اطلاع مدیران شهرستانی رسانده‌ است.

معاون سیاسی فرماندار هم قول پیگیری و رفع مشکل را داده از زمان اطلاع به معاون سیاسی فرماندار تاکنون بیش از پنج روز گذشته اما اقدام خاصی انجام نشده است.

شمشیربند عضو شورای شهر ساری هم از طریق خبرنگار فارس در جریان این مشکل قرار گرفته است.

مشکل جایگاه سی ان‌جی از طریق پیامک به شهردار ساری هم ارسال شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول