اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شانس سپیدرود برای بقا در لیگ آزادگان کمرنگ‌تر شد

تیم فوتبال سپیدرود با دو گل مغلوب تیم بالانشین خوشه طلایی ساوه در خانه خود شد تا شانسش برای بقا در لیگ آزادگان کمرنگ‌تر شود.

شانس سپیدرود برای بقا در لیگ آزادگان کمرنگ‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و خوشه طلایی ساوه در چارچوب هفته سی و دوم  لیگ دسته اول آزادگان از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب سپیدرود رشت:
میکائیل ایمن تراج، صادق صادقی، هومن ربیع زاده، محمود خمیسی، بابک عبدالله زاده (از دقیقه ۴۶ محمد دادرسی)، سید محمد اسلامی (از دقیقه ۴۶ محمد شادکام)، نوید حیدری، امیرحسین سروری، امیرحسین اسکندری (از دقیقه ۵۲ حسین احمدلو)، میلاد احمدی (از دقیقه ۶۵ آرمان مردانی)، جواد آقایی پور.
سرمربی: سهیل حق‌شناس

ترکیب خوشه طلایی ساوه:
محمدرضا خزایی فرد، علی مغنمیان، عباس عامری، نادر هوشیار، امیرمحمد عبادزاده (از دقیقه ۶۳ کامبیز دهقانی)، رسول ناصربخت، محمد چهارمحالی، سجاد اژدر (از دقیقه ۶۳ رضا معقولی)، مصطفی نوروزی (از دقیقه ۱۰ محمد قنبری)، حسین فاضلی، محمد سرفراز.
سرمربی: محسن عاشوری

شرح بازی:
بازی خوشه طلایی ساوه و سپیدرود رشت یکی دیگر از تقابل‌های قعرنشینان و تیم‌های بالانشین در هفته سی و دوم لیگ آزادگان به شمار می‌رود.

خوشه طلایی در نخستین فصل حضورش در لیگ آزادگان شگفتی‌ساز شده و با ۵۳ امتیاز و ایستادن در رده چهارم، امیدوار به لیگ برتری شدن است، اما سپیدرود شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و پس از چندین تغییر روی نیمکت سرمربی گری خود، در رده هفدهم قرار دارد و درصورتی‌که نتواند در جایگاهش تغییری ایجاد کند، شرایط برایش دشوار خواهد شد.

بازی در نیمه نخست درحالی‌که به‌صورت کامل در اختیار سپیدرود بود و چندین موقعیت حساس گلزنی را بازیکنان سپیدرود از دست دادند این تیم مهمان بود که موفق شد از تک موقعیت خود استفاده حداکثری را ببرد و با برد به رختکن برود.

جواد آقایی پور به‌تنهایی سه موقعیت صددرصدی گلزنی را در این نیمه نتوانست به گل تبدیل کند تا سپیدرودی که در این مسابقه هشت بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت دستش از گلزنی در نیمه نخست خالی بماند.

شرح گل‌ها:
سپیدرود ۰-۱ خوشه طلایی: محمد قنبری بازیکن تازه‌وارد خوشه که دقایق ابتدایی بازی به‌جای نوروزی مصدوم وارد زمین شد بانفوذ در عمق دفاع سپیدرود با یک شوت محکم توپ را در کنج دروازه سپیدرود جای داد.
سپیدرود ۰-۲ خوشه طلایی: محمد قنبری به‌مانند گل نخست موفق شد تا از خلأ عمق خط دفاع سپیدرود سود ببرد و گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

اتفاق ویژه:
۱- سپیدرود در این مسابقه از وجود ۸ بازیکن اصلی خود به نام‌های پویا نزهتی، مهیار نوری، ابوالفضل قربانی، میثم کریمی، یاسر حاتم زاده، ساسان شیرمردی، رضا عاشوری و حسام یعقوبی به سبب مصدومیت محروم بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول