اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مدیرانی که مصوبات ستاد کرونا را اجرا نکنند به تخلفات اداری معرفی می‌شوند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مدیرانی که در اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا اهتمام نداشته باشند به هیات تخلفات اداری معرفی می‌شوند و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

مدیرانی که مصوبات ستاد کرونا را اجرا نکنند به تخلفات اداری معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی شب گذشته در نشست کمیته بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: مدیرانی که در اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا اهتمام نداشته باشند به هیات تخلفات اداری معرفی می‌شوند و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

 افزود: صیانت از جان و سلامت مردم مهم‌ترین رسالت این ستاد به شمار می‌رود و در همین راستا باید سازوکارها و دستورالعمل‌ها و مصوبات آن حکم قانون را داشته و لازم الااجرا هستند.

جانشین رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهار داشت: در چند روز اخیر با اعمال محدویت‌ها تعداد بستری‌ها و مراجعه کاهش داشته که نشانگر آن است شرایط کرونا جز با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گزاری اجتماعی به هیچ وجه قابل مهار نیست.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهار داشت: محدویت‌های اعمال شده همچنان تا عادی شدن شرایط به قوت خود باقی است و  رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید با قوت بیشتری پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره بر اهمیت تیم‌های بازرسی و انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابله و مهار کرونا، تأکید کرد: در ادارات رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجباری است و  ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص باجدیت بیشتری عمل کنند و مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کرده و بیشترین مبتلا را داشته باشند برخورد شده و به هیات‌های تخلفات معرفی می‌شوند.

حبیبی اظهار کرد: در حوزه صنوف، مطب پزشکان، دفاتر پیشخوان، پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها و بانک‌ها بیش‌ترین آمار مبتلا به کرونا وجود دارد که باید ناظرین بهداشتی، اتحادیه اصناف، سازمان نظام پزشکی و دستگاه‌های متولی در خصوص پیشگیری، رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این مکان‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول