اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

خسارت کرونا به کسب‌وکار 39 هزار لرستانی/ معرفی 20 هزار نفر برای دریافت تسهیلات

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سهم لرستان از اعتبارات کمک به بنگاه‌های تولیدی 696 میلیارد تومان است، که در مرحله اول این طرح حدود 20 هزار نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

خسارت کرونا به کسب‌وکار 39 هزار لرستانی/ معرفی 20 هزار نفر برای دریافت تسهیلات

علی آشتاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: دولت پس از شیوع کرونا تدابیر خوبی برای حمایت از واحدهای تولیدی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه سهم لرستان از اعتبارات کرونا 696 میلیارد تومان است، افزود: این تسهیلات قرار است در چند مرحله به واحد‌های آسیب دیده پرداخت شود. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان بیان کرد: در مرحله اول این طرح حدود 20 هزار نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که مجموع تسهیلات این افراد حدود 164 میلیارد تومان است.

آشتاب  تصریح کرد: ثبت نام برای افرادی که پیامک واجد شرایط بودن برایشان آمده اما فرصت ثبت‌نام نداشته‌اند‌ تا 15 مرداد تمدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌ها کرونا به کسب و کار 39 هزار لرستانی آسیب وارد کرده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: این تسهیلات به ازای افرادی که خود کارفرما هستند نفری 6 میلیون تومان بوده و برای بنگاه‌های تولیدی 12 میلیون و در نهایت به کارگاه‌های که به دستور ستاد ملی کرونا تعطیل شده به ازای هر کارکن 16 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

انتها پیام/85020/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول