اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

سومین هفته فیلم ایران در ژاپن برگزار می‌شود/ فیلمبرداری «کوسه» تمام شد

سومین هفته فیلم ایران در ژاپن با نمایش ۷ فیلم از سینمای ایران با زیرنویس ژاپنی برپا می‌شود.

سومین هفته فیلم ایران در ژاپن برگزار می‌شود/ فیلمبرداری «کوسه» تمام شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد: این هفته فیلم از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن و با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، شهرداری میناتوی توکیو، یونی فیلم ژاپن، فدراسیون تولید‌کنندگان سینمای ژاپن، اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روزهای دوشنبه ۲۰(۱۰ آگوست) تا چهارشنبه ۲۲ مرداد (۱۲ آگوست) در شهر توکیو برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره ۷ فیلم سینمایی ایرانی با زیرنویس ژاپنی روی پرده می‌رود.

فیلم‌های مادری، آذر،  طعم شیرین خیال، حوض نقاشی و خیلی دور خیلی نزدیک در این برنامه بر اساس جدول اکران به نمایش در خواهد آمد.

همچنین با توجه به اجرای برنامه در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نیز دو فیلم ویلایی‌ها و مستند ۱۸ درصد در خصوص جانباز شیمیایی ایرانی در این دوره به نمایش در می‌آید.

رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن در طول دو سال گذشته ۱۰ فیلم بلند ایرانی را ترجمه و زیرنویس نموده که علاوه بر نمایش در سه دوره از هفته فیلم ایران در ژاپن، در اختیار موسسات فرهنگی، ایرانیان و دانشجویان مقیم، علاقه مندان ژاپنی و همچنین منبع تقویت آموزش زبان فارسی برای فارسی آموزان ژاپنی قرار دارد.

مراسم افتتاحیه این برنامه نیز روز ۲۰مرداد ماه (۱۰ آگوست) از ساعت ۱۵ در سالن برگزاری برنامه به اجرا در خواهد آمد.

*فیلمبرداری «کوسه» تمام شد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی روز گذشته شنبه ۱۱ مردادماه در لوکیشن نیاوران به پایان رسید و کیک مراسم پایان فیلمبرداری توسط آسیا تاشکین بازیگر مهمان از کشور ترکیه بریده شد.

در این مراسم که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز لوکیشن فیلم برگزار می‌شد، علی عطشانی از حضور گرم و همدلانه تمامی عوامل پشت صحنه و بازیگران فیلم که در شرایط سخت این روزها تلاش کردند یک اثر سینمایی به ثمر برسد، قدردانی کرد.

مهدی هاشمی، مهران احمدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا، محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، بهراد خرازی، مهسا کامیابی، فرانک حسینی، احمدرضا موسوی، آن ماری سلامه و آسیا تاشکین با حضور پژمان جمشیدی مجموعه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول