اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نظام تامین اجتماعی، نقش کلیدی در کاهش آثار نامطلوب کرونا دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بیش از 52 درصد از جمعیت کشور از خدمات متنوع این سازمان بهره‌مند هستند، گفت: نظام تامین اجتماعی، نقش کلیدی در کاهش آثار نامطلوب از بحران کرونا در اقتصاد جامعه دارد.

نظام تامین اجتماعی، نقش کلیدی در کاهش آثار نامطلوب کرونا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی صبح امروز در جمع کارکنان مدیریت درمان استان زنجان علی محمدی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای ایفای نقش ضربه‌گیری خو ، در مواجه با همه‌گیری کرونا تمهیدات و تدابیر هوشمندانه داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه پیامدهای این بحران بر چرخه منابع و مصارف سازمان تاثیرات شگرفی داشته است، افزود: بیش از 52 درصد از جمعیت کشور که از خدمات متنوع این سازمان از جمله انواع مستمری‌های بلند مدت گرفته تا هزینه‌های درمان و مقرری بیکاری و کمک هزینه‌های مختلف، این سازمان را به نهاد کلیدی در حوزه رفاه و تامین اجتماعی کشور تبدیل کرده است.

وی همچنین به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای کنترل شیوع بیماری کرونا در مراکز درمانی تابعه استان پرداخت و گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت مراکز درمانی سازمان برای خدمت رسانی به بیماران کووید 19 تا الکترونیکی کردن بسیاری از خدمات در حوزه‌های درمانی را می‌توان از اقدامات شاخص مدیریت درمان استان زنجان برشمرد.

محمدی لزوم توجه به کاهش رفت و آمدها و لغو تجمعات در سالن انتظار مراکز درمانی، کنترل ورود بیماران و همراهان با ماسک و کنترل تب سنجی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار را از دیگر اقدامات حوزه درمان سازمان خواند و تصریح کرد: به منظور حفاظت از سلامت کادر درمان اقدامات موثری از جمله استفاده از سیستم صوتی برای برقراری ارتباط با مشتریان در کمیسیون‌های پزشکی و استفاده از موانع شیشه‌ای و کارت‌های تشخیص هویت کارکنان و ضدعفونی و گندزدایی لحظه به لحظه مراکز درمانی نیز از اقدامات پیشگیرانه ویژه سلامت کادر درمان و مراجعین انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین در خصوص اعتبار استعلام آنی دفترچه‌های درمانی که بصورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: ایجاد روش‌های 6 گانه سازمان برای مشاهده وضعیت اعتبار دفترچه‌های درمانی با کد دستوری 1420#*4* که با تلفن همراه بیمه شدگان قابل دریافت می‌باشد، تاکنون به لحاظ رایگان و سهل‌الوصول بودن آن، بیشترین استقبال مخاطبین را بخود اختصاص داده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول