اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

«نذر قربانی» بوشهری‌ها در روزگار کرونایی

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت یک میلیارد و 773 میلیون تومان نذر قربانی توسط مردم مومن استان بوشهر به نیازمندان در روز عید سعید قربان خبر داد.

«نذر قربانی» بوشهری‌ها در روزگار کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران از پرداخت یک میلیارد و 773 میلیون تومان نذر قربانی توسط مردم مومن استان بوشهر به نیازمندان در روز عید سعید قربان خبر داد و با اشاره به همکاری و مشارکت  خیران، مردم نیکوکار و مراکز نیکوکاری سطح استان در جذب و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان اظهار داشت: یکی از امور خیر و خداپسندانه‌ای که مردم و خیران نیک اندیش هم استانی به خوبی در آن مشارکت کردند طرح نذر قربانی در روز عید سعید قربان بود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در روز عید سعید قربان یک میلیارد و 773 میلیون تومان را در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی مردم نیکوکار هم استانی پرداخت شده است که در ادامه رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان توزیع شده است.

لطفی در ادامه تصریح کرد: از این میزان کمک اهدایی مردمی 616 راس آن گوسفند زنده، 19 راس گاو و 2 نفر شتر بوده است که بلافاصله ذبح و و در همان منطقه‌ای که ذبح انجام شده میان نیازمندان توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین پنج هزار و 538 کیلو گرم گوشت گرم اهدایی(اعم از سفید و قرمز) نیز از سوی مومنان دریافت و در همان روز و روز بعد از آن بطور کامل بین نیازمندان توزیع صورت گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول