اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد/بستری 172 بیمار در بیمارستان‌های استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: هم اکنون 172 بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد/بستری 172 بیمار در بیمارستان‌های استان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدانپناه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: در دوازدهمین روز از مردادماه 99، از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 2691 نفر بهبود یافته‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هم اکنون 172 بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 82 بیمار کرونایی قطعی بوده و 16 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: دیروز جواب 95 نمونه را از آزمایشگاه دریافت کردیم بیشترین نمونه از بویراحمد(67 درصد) و دنا(24 درصد) بود.

 یزدان پناه گفت: با توجه به تهاجمی تر شدن رفتار این ویروس خطرناک، عادی انگاری شرایط و‌ عدم رعایت پروتکل ها می‌تواند وضعیت را سخت‌تر کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: مهم ترین کارهایی که مردم شریف استان در شرایط فعلی باید انجام دهند حضور حداقلی در اجتماعات، استفاده از ماسک، عدم سفر به شهرها و استان‌های در وضعیت قرمز یا هشدار و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است تا بتوانیم میزان ابتلا را پایین بیاوریم.

انتهای/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول