اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مرکز آفرینش‎های فرهنگی هنری فاطمی راه‌اندازی شد

مدیر مؤسسه فرهنگی اقتصادی زائر از راه‌اندازی مرکز آفرینش‎های فرهنگی هنری فاطمی به همت این مؤسسه و به‌منظور انجام فعالیت‌های تخصصی در عرصه تولید و عرضه محصولات فرهنگی هنری با هدف نشر معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) خبرداد.

مرکز آفرینش‎های فرهنگی هنری فاطمی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابراهیم اسلام‌پناه اظهار کرد: موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه با همکاری معاونت فرهنگی آستان مقدس و به منظور دستیابی به اهداف کلان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی اقتصادی، اقدام به راه‌اندازی مجموعه‌ای با عنوان «مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی» کرده است.

وی افزود: مسئولیت این مرکز به عهده حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور، که پیش از این افتخار خدمت به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس را در کارنامه خود داشته، گذارده شد تا با استفاده از تجارب، توان تخصصی و تعامل اثربخش با سایر نهادهای فعال در این عرصه، بتواند خدمات و فعالیت‌های حوزه اقتصاد فرهنگی را با محوریت تولید و انتشار مکتوبات، محصولات و مصنوعات فرهنگی توسعه بخشد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه ادامه داد: بر اساس سند راهبردی تدوین شده، هدف اصلی راه‌اندازی این مجموعه، برداشتن گام مؤثر در نشر معارف قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام است که به عنوان یکی از وظایف محوری آستان مقدس، در اولویت قرار دارد.

وی افزود: همچنین در ساختار سازمانی مصوب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی، دارای سه مجموعه‌‎ی تخصصی با عناوین «واحد آفرینش‌های ادبی»، «واحد آفرینش‌های هنری» و «واحد آفرینش‌های رسانه‌ای» در زیرمحموعه بوده و مأموریت دارد تا با بهره‌گیری از زبان فرهنگ، هنر و ادبیات، معارف دین مبین اسلام را با تولید و عرضه محصولات فرهنگی هنری، برای عموم مردم تبیین و ترویج کند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول