اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تخلفات اصناف را گزارش کنید

رئیس اتاق اصناف البرز گفت: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلف واحدهای صنفی از جمله فعالیت تالارها در ایام شیوع کرونا با شماره تلفن 32528360 تماس بگیرند و موضوع را گزارش دهند تا بلافاصله رفع مشکل را در دستورکار قرار دهیم.

تخلفات اصناف را گزارش کنید

بهروز حصاری، رئیس اتاق اصناف استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: بنا به درخوسات و اعلام ستاد کرونا در استان البرز پس از قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در استان، اجازه فعالیت به تالارهای پذیرایی و آرایشگاه‌های زنانه داده نشد.

رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه در ابتدای شروع محدودیت‌های چندین مورد گزارش فعالیت مشاغل پرخطر را داشتیم، اضافه کرد: پس از آن نظارت را تشدید کردیم و در این میان چندین مورد نیز پلمب واحد صنفی انجام شد.

حصاری یادآور شد: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلف واحدهای صنفی از جمله فعالیت تالارها در ایام شیوع کرونا با شماره تلفن 32528360 تماس بگیرند و موضوع را گزارش دهند تا بلافاصله رفع مشکل را در دستورکار قرار دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: مسئله شیوع کرونا به موضوع جهانی تبدیل شده است و تا همه مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند نمی‌توانیم از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول