اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ازحساب بانکی در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز به مبلغ 93 میلیون و 500 هزار ریال از حساب یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد.

شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ازحساب بانکی در خدابنده

 محسن غنیمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر کم شدن از حساب بانکی ایشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان داشت، مبلغ 400 میلیون وام مسکن گرفته‌ام ولی بدون اینکه برداشت یا خرید داشته باشم از حسابم کسر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده افزود: با تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا محل خرید و برداشت از دستگاه atm مشخص و طی تحقیقات میدانی متهم با هویت معلوم شناسایی، دستگیر برای تحقیقات بیشتر به پلیس فتا انتقال بافت.

 وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به بزه ارتکابی اقرار و بیان داشت: با سوءاستفاده از اعتماد شاکی پرونده و به دلیل اینکه بی‌سواد بود و پیامک تلفنی بانکی فعال نبود در چندین مرحله مبلغ 93 میلیون و 500 هزار ریال از حساب ایشان برداشت کردم.

غنیمتی با اشاره به معرفی متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی به عموم شهروندان توصیه کرد: به راحتی به افراد غیر اعتماد نکنند و کارت بانکی خود را در دسترس هیچ فردی قرار ندهند تا از این طریق مانع سوءاستفاده سارقان و مجرمان شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده همچنین از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و کشف اموال سرقتی 5 میلیاردی در خدابنده خبر داد و تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، دولتی، منزل و لوازم و تجهیزات رایانه‌ای، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: عوامل انتظامی کلانتری 11 قیدار نبی(ع)  با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت، باند سه نفره سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دو نفر از متهمان در مخفیگاه خود در شهر زنجان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه، اموال مسروقه شامل تلویزیون دیجیتالی، رایانه، البسه، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، گوشی موبایل و لوازم خانگی کشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده ادامه داد: با همکاری دادستانی باند سارقان حرفه‌ای متلاشی، دو سارق حرفه‌ای دستگیر شده و روانه زندان شدند و یک دستگاه خودرو روانه پارکینگ شده و همچنین تلاش برای دستگیری نفر سوم سارقان ادامه دارد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول