اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پرداخت 240 میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی گلستان/65 درصد مردم زیرپوشش بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت: 240 میلیارد ریال از بدهی بیمه سلامت استان گلستان به مراکز درمانی و موسسات بهداشتی طرف قرارداد با بیمه سلامت پرداخت شده است.

پرداخت 240 میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی گلستان/65  درصد مردم زیرپوشش بیمه سلامت

مهرداد کمانگری صبح امروز پیرامون آخرین جزئیات پرداختی اداره کل بیمه سلامت به مطالبات موسسات تشخیصی و درمانی استان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ۲۴۰ میلیارد ریال از بدهی‌های بیمه سلامت گلستان به دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌های دولتی غیردانشگاهی و بخش خصوصی استان پرداخت شد.

وی توجه به حوزه سلامت را مقوله‌ای مهم و حساس برشمرد و بر لزوم حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تاکید و تصریح کرد: پرداخت به موقع مطالبات به مراکز درمانی علاوه بر رضایتمندی بیمه شدگان در روند بهبود خدماتی‌رسانی موثر است.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان در خصوص وضعیت بیمه‌شدگان استان گفت: یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر از جمعیت استان گلستان زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

کمانگری با اشاره به جمعیت ۶۵ درصدی بیمه شدگان سلامت در استان گلستان بیان کرد: حدود ۹۵۰ نفر از بیمه‌شدگان بیمه سلامت از خدمات رایگان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول