اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

روحانی: تومور خوش خیم در پشت سر دارم / برای این نمونه‌برداری24 ساعت در بیمارستان بودم

مربی تیم ملی کاراته که هفته گذشته یک نمونه‌برداری از پشت سرش داشت، در این رابطه گفت: دیروز خبر نمونه‌برداری به دستم رسید و نشان داد؛ این تومور خوش‌خیم است و جای هیچ نگرانی نیست.

روحانی: تومور خوش خیم در پشت سر دارم / برای این نمونه‌برداری24 ساعت در بیمارستان بودم

حسن روحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نمونه‌برداری از پشت سرش، اظهار داشت: در چند ماه گذشته سردرد داشتم، وقتی با پزشک صحبت کردم مشخص شد یک توده پشت نخاع گردن است. این توده به ساقه مغزم چسبیده و به عصب‌های نخاعی فشار می‌آورد و باعث سردردم می‌شد. در نهایت یکشنبه هفته گذشته یک عمل جراحی یک ساعته داشتم و نمونه‌برداری از این توده انجام شد و 24 ساعت بعد مرخص شدم. 

وی ادامه داد: دیروز هم  خبر خوبی گرفتم و جواب نمونه‌برداری نشان داد که این تومور خوش‌خیم است. پزشکم گفت سه ماه باید دارو استفاده کنم و اگر خوب نشد، باید عمل جراحی کنم.

مربی تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: نمی‌خواستم کسی را در این شرایط درگیر و ناراحت بیماری‌ام کنم ولی دوستان کمی این نمونه‌برداری را  بزرگ جلوه دادند تا جایی که خیلی‌ها نگران حالم شدند. آن چنان مسئله خاصی نیست، از تمام کسانی که زنگ زدند و جویای احوالم بودند بسیار تشکر می کنم.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول