اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

درآمد 1.7 میلیون دلاری ترامپ در سال 2019 از هالیوود!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سال 2019 مبلغ 1.7 میلیون دلار بابت کار در هالیوود درآمد کسب کرده است.

درآمد 1.7 میلیون دلاری ترامپ در سال 2019  از هالیوود!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، ترامپ رئیس جمهور آمیکا با توجه به فرم های افشای مالی ۲۰۱۹ خود، هنوز پس از سه دهه از کار خود در تولید فیلم و تلویزیون، درآمد قابل توجهی کسب می کند.

 

این فرم ها ، که اواخر روز جمعه منتشر شد ، کلیه دارایی ها و درآمد مالی وی را شرح می دهد.

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۹ مبلغ ۱.۷ میلیون دلار بابت کار در هالیوود درآمد کسب کرده است.

 

علاوه بر درآمد حاصل از برنامه «The Apprentice» (کارآموز)، سال گذشته نیز ترامپ از «SAG» و «AFTRA» حقوق دریافت کرد و حق امتیاز برای نقش «پدر والدو» در کمدی «حقه‌باز‌های کوچک» (The Rascals Little) در سال ۱۹۹۴ را دریافت کرد.

 

در حالی که بخش عمده ای از درآمد ترامپ از دارایی های املاک و مستغلات او مانند «Mar-a-Lago Club» در پالم بیچ، فلوریدا یا مجتمع تفریحی او در اسکاتلند ناشی می شود، این پرونده همچنین حقوق بازنشستگی و مانده های کاری او در هالیوود را شرح می دهد.

 

بیشترین منبع درآمد ترامپ در هالیوود از «Trump Productions LLC»، شرکت تولیدی است که در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد و برنامه «کارآموز» «The Apprentice» و «The Celebrity Apprentice» که او برای شبکه «ان بی سی» تولید کرد.

 

شرکت «Trump Productions» بیش از ۱.۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ به ترامپ پرداخت کرده است که به احتمال زیاد درآمد ناشی از پخش اینترنتی و حقوق سندیکا برای برنامه «The Apprentice» (کارآموز) است. او همچنین نزدیک به شش دریافتی دیگر از مقرری هالیوود دریافت کرده است.

 

جالب است بدانید ترامپ همچنین یک مستمری از انجمن صنفی بازیگران برخوردار است که در سال ۲۰۱۹ مبلغ ۷۷،۸۰۸ دلار به وی پرداخت کرده است. 

 

وی همچنین از فدراسیون هنرمندان رادیو تلویزیون آمریکا ۸،۷۲۴ دلار مستمری دریافت کرده است. ضمنا با وجودیکه دو شرکت «SAG» و «AFTRA» در سال ۲۰۱۲ ادغام شدند ولی مستمری پرداختی شان به ترامپ همچنان جداست.

 

مستمری ترامپ از شرکت «SAG» از سال ۲۰۱۵ هنگامی که اولین افشاسازی میزان درآمدش صورت گرفت که ۱۱۰ هزار دلار دریافت می کرده، کاهش یافت.

 

ترامپ از سال ۱۹۹۲ در طرح دریافت مستمری شرکت فیلمسازی «SAG» قرار گرفت و همان سال در فیلم سینمایی «Home Alone 2: Lost In New York» (تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک) در نقش خودش ظاهر شد.

 

وی از سال ۱۹۸۹ در طرح «AFTRA» شرکت کرد، سالی که در نقش خودش ظاهر در کمدی جنایی «ارواح نمی توانند این کار را انجام دهند» (Ghosts Can't Do It) با نقش آفرینی «بو دِرِک» ظاهر شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول