اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تصویب ۲۰۶ میلیارد تومان وام برای واحدهای تولیدی یزد

نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار و در این کارگروه پرداخت بالغ بر ۲٠۶ میلیارد تومان وام به واحدهای تولیدی و صنعتی یزد مصوب شد.

تصویب ۲۰۶ میلیارد تومان وام برای واحدهای تولیدی یزد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه ۱۱ مرداد ماه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور اعضای این کارگروه در سالن کوثر استانداری برگزار شد.
معاون اقتصادی استاندار در این نشست گفت: با تصمیم ‌اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ‌مبلغ ۲۰۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به ۴۹ واحد تولیدی و صنعتی استان پرداخت می‌شود.
وی افزود: بر این اساس واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
عظیمی با بیان اینکه این مبلغ از محل بند الف تبصره ۱۸ و تسهیلات رونق جدید پرداخت می‌شود، اظهار کرد: تسهیلات یاد شده شامل سرمایه در گردش و ثابت است.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد نیز در این نشست گفت: از زمان تشکیل ‌این کارگروه تاکنون ۲۲۱ جلسه اصلی و ۱۵۹ کمیته تخصصی برگزار شده است.
"‌محمدرضا علمدار یزدی" ‌ادامه داد: ‌نتیجه این کارگروه پنج هزار و ۷۸۲ مورد مصوبه و رسیدگی به پنج هزار و ۵۲۹ پرونده است که مباحث بانکی، تامین اجتماعی، مالیاتی، ‌گاز ‌و برق ازجمله مواردی است که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول