اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

افتتاح 15 پروژه جدید در پویش هرهفته الف-ب-ایران

چهاردهمین هفته از پویش الف-ب-ایران با افتتاح 15 پروژه مرتبط با حوزه برق در محل شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران با حضور وزیر نیرو برگزار شد.

افتتاح 15 پروژه جدید در پویش هرهفته الف-ب-ایران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چهاردهمین هفته از پویش الف-ب-ایران، صبح امروز با افتتاح 15 پروژه در محل شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو پیگیری شد.

به استناد جزئیات ارائه شده از سوی متولیان حوزه نیرو در کشور، افتتاح این پروژه‌ها با هزینۀ 2 میلیارد و 852 میلیون ریالی و با هدف افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه فوق توزیع در استان تهران برای گذر از پیک بار 99 در دستور کار قرار گرفته است.

*افتتاح 15 پروژه در هفته 14 پویش الف-ب-ایران

پروژه‌های مذکور در رده پروژه‌های فوق توزیع رده بندی شده و در سه بخش توسعه‌ای، احدث و اصلاحات تقسیم‌بندی می‌شود.

بر همین مبنا طرح احداث پست برق کارون با در نظر گرفتن افزایش ظرفت 35 درصد، تقویت و توسعه پست‌های مناطق شمس آباد 2، پاکدشت، فاطمیه، مشیریه، ظفر و نصب فیدرهای 20 کیلوولتی ترانس سوم شهریار، خطوط 63 کیلوولتی ارتباطی طرشت، شریف آباد، شیخ بهایی، ورامین، دوشان تپه_شهدا و دوشان تپه _پیروزی و پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی در 8 شبکه، نصب و بهره برداری خازن‌های 20 کیلوولت در 30 پست فوق توزیع، از جمله طرح‌های افتتاح شده این هفته از پویش الف-ب-ایران به شمار می‌آید.

استفاده حداکثری از توان تولید ملی و تجهیزات ساخت داخل کشور به میزان بیش از 97 درصد از ویژگی‌های بارز این پروژه‌ها محسوب شده و بهبود ضریب اطمینان شبکه، پایداری شبکه، پیشگیری از بروزحوادث ناخواسته و تأمین برق مطمئن و پایدار نیز از مهمترین اهداف اجرای این طرح‌ها عنوان شده است.

جمع کل ظرفیت اضافه شده پست‌های فوق توزیع مذکور در این طرح، معادل 175 مگاوات برآورد می‌شود که با در نظر گرفتن مبلغ 760 میلیون ریال اجرا شده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول