اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد/ توزیع ۲۰ هزار سبد معیشتی در سمنان

تهیه و توزیع ۲۰ هزار سبد معیشتی به ارزش هشت میلیارد تومان در قالب مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در سمنان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد/ توزیع ۲۰ هزار سبد معیشتی در سمنان

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، تهیه و توزیع ۲۰ هزار سبد معیشتی به ارزش هشت میلیارد تومان در قالب مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در سمنان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

مرحله دوم این رزمایش به همت سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان و کمیته استانی قرارگاه مواسات و همدلی برگزار می‌شود.

بسته‌بندی مواد غذایی در رزمایش کمک مؤمنانه با حضور بسیجیان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

در گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه، بسیجیان، سپاهیان و عموم مردم خیر و نیکوکار برای خدمت‌رسانی به نیازمندان، محرومان و آسیب‌دیدگان از کرونا در استان سمنان بسیج شده‌اند.

برقی‌ها به میدان آمدند

هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید قربان و عید بزرگ غدیر خم و در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دومین مرحله از رزمایش مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه با مشارکت کارکنان و بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای سمنان برگزار شد.

در این رزمایش که با همکاری پایگاه بسیج شهید عباسپور و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان انجام شد، در مجموع بیش از ۵۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۵۵ میلیون ریال، آماده و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

این اقدام خیرخواهانه با هدف کمک‌رسانی و خدمات‌دهی به افراد کم‌بضاعت و آسیب‌دیده از بیماری کرونا انجام شده است.

توزیع ۲۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مهدی‌شهر

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در مرحله دوم در شهرستان مهدی‌شهر هم با حضور فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

عبدالرضا میقانی، فرماندار شهرستان مهدی‌شهر در حاشیه مراسم کمک‌های مؤمنانه مرحله دوم شهرستان مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه مرحله دوم مواسات یا همدلی و همکاری همه خیران، سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است، اظهار کرد: دو هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و این کمک‌ها ادامه دارد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در شاهرود

مرحله دوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در سالن ورزشی ۹ دی این شهر برگزار شد.

در این مراسم، یک هزار بسته معیشتی شامل برنج ایرانی، حبوبات، روغن، خرما، ماکارونی و... با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و کانون خادمیاران رضوی بین مردم نیازمند محلات اسلامی و روستاهای محروم توزیع شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول