اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توقیف ۲۴۴ خودرو هنجارشکن در اردستان

فرمانده انتظامی اردستان گفت: با ۲۴۴ خودرو و ۸۸ موتورسیکلت هنجار شکن در این شهرستان که برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند، برخورد شد.

توقیف ۲۴۴ خودرو هنجارشکن در اردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، غلامرضا هاشمی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: اخلاق مداری و تربیت اجتماعی از نکات مهم خبرنگاری است و خبرنگار باید ذوق و صراحت داشته با  که منجر شود خبر به دور از کنایه به مخاطب برسد.

فرمانده انتظامی اردستان درباره عملکرد پلیس ۱۱۰ این شهرستان، تصریح کرد: واحد ۱۱۰ شهرستان رتبه اول استان را کسب کرده است و ما امسال در کشفیات مواد مخدر ۸۵ درصد رشد، در دستگیری خرده فروشان ۳۸ درصد و در دستگیری سارقین ۳۲ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی با اشاره به این نکته که اردستان منطقه قرمز و ممنوعه اتباع بیگانه است، عنوان کرد: در بحث دستگیری اتباع بیگانه ۷۱ درصد افزایش رشد داشتیم که آخرین دستگیری یک کامیون با ۵۷ نفر بود که همگی به مرز منتقل شدند.

هاشمی‌زاده افزود: با عاملان  ۱۰ مورد کلاهبرداری اینترنتی به ارزش ۷۰۰میلیون ریال برخورد کردیم؛ همچنین آخرین باند مسلح سرقت احشام در اردستان دستگیر شدند که یکی از این افراد متواری و در شهرستان دیگر کشور دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: در طول امسال با ۲۴۴ خودرو هنجار شکن و ۸۸ دستگاه موتورسیکلت برخورد شد و وسایل نقیله توقیف شدند.

وی در پایان گفت: مرحله اول ساختمان کلانتری زواره با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد و مبلغ ۵ میلیارد ریال با کمک نیروگاه سیکل ترکیبی زواره به اتمام رسیده است و به محض وصول بودجه مرحله دوم آغاز می‌شود؛ همچنین تا کنون برای احداث ساختمان کلانتری  شهراب زواره با کمک خیرین ،اهالی و تملک دارایی مبلغ ۲میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۴/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول