اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

وب سایت رسمی بازی های توکیو برنامه بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را منتشر کرد

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک، برنامه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را که با یک سال تاخیر برگزار خواهد شد، منتشر کرد.

وب سایت رسمی بازی های توکیو برنامه بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است سال آینده برگزار شود، از روز سه‌شنبه ۲۴ آگوست (۲ شهریور ۱۴۰۰) با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شود و روز یکشنبه ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

نخستین مدالی که قرار است در این رویداد توزیع شود، روز ۲۵ آگوست و در دوچرخه‌سواری تایم تریل بانوان است که در ورزشگاه Shizuoka prefecture برگزار خواهد شد.

در روز نخست علاوه بر دوچرخه‌سواری، در رشته‌های شنا، راگبی با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز و گلبال نیز مسابقاتی برگزار می‌شود و در شنا و شمشیربازی مدال توزیع خواهد شد.

همچنین در روز پایانی و پیش از برگزاری مراسم اختتامیه که همچون مراسم اختتامیه از ساعت ۲۰ تا ۲۳ به وقت توکیو برگزار می‌شود، فینال مسابقات بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی، دوومیدانی و بدمینتون انجام خواهد شد.

مسابقات پارا وزنه‌برداری طی ۵ روز و در روزهای ۲۶ تا ۳۰ آگوست برگزار می‌شود. مسابقه وزن ۱۰۷+ کیلوگرم نیز بعدازظهر روز ۳۰ آگوست است. طی ۲ دوره اخیر همواره یکی از طلاهای کاروان ایران در این روز و به نام سیامند رحمان ثبت می‌شد و حالا بازی‌های پارالمپیک بدون حضور ملی‌پوش فقید کشورمان و قوی‌ترین پارا وزنه‌بردار دنیا برگزار می‌شود.

برای مشاهده برنامه کامل بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول