اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دومین مرحله رزمایش مواسات از عید قربان در گیلان آغاز شد/مساجد، محور دومین مرحله مواسات

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه رزمایش مواسات دو با عنوان تعاون و احسان از عید قربان آغازشده است، گفت: رزمایش مواسات دو در راستای مدیریت توزیع کمک‌های مردمی انجام می‌شود.

دومین مرحله رزمایش مواسات از عید قربان در گیلان آغاز شد/مساجد، محور دومین مرحله مواسات

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه ویدئوکنفرانس ائمه جمعه و فرماندهان نواحی سپاه در قالب قرارگاه‌های شهرستانی رزمایش مواسات دو با اشاره به سپری شدن رزمایش مواسات یک در گیلان اظهار کرد: رزمایش مواسات دو با عنوان تعاون و احسان از عید قربان آغازشده است.

وی با قدردانی از ائمه جمعه و فرماندهان نواحی در راستای رزمایش کمک مؤمنانه مرحله نخست، افزود: با توجه به آشفتگی دنیای امروز به دلیل شیوع کرونا به اذعان شخصیت‌های عاقل و فهیم داخل و خارج کشور، ایران تنها کشوری است که با همراهی مردم توانسته حاشیه‌سازی‌های دشمن را خنثی کند.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به مدیریت خوب مسؤولان ایران از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: رزمایش مواسات دو نیز در راستای مدیریت توزیع کمک‌های مردمی انجام می‌شود زیرا دشمن می‌خواهد از هر شرایط کوچکی برای آلوده کردن فضا استفاده کند.

فلاحتی با اشاره به اینکه رزمایش مواسات دو به‌صورت محله محور انجام می‌شود، بیان کرد: خیران با مشاهده حضور میدانی امامان جماعت، هیأت امنا و فرماندهان پایگاه‌های مساجد امیدوارتر می‌شوند ضمن اینکه نظارت‌های انجام‌شده موجب خود صیانتی و ایجاد باور در مردم می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی رزمایش مواسات دو به‌صورت محله محور تصریح کرد: امام جماعت و فرمانده پایگاه مسجد بهتر نیازمندان محله خود را می‌شناسند و این امر در توزیع کمک‌های مردمی تأثیرگذار است بنابراین بگذارید سبقه کمک‌های مردمی در رزمایش مواسات دو غلبه داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه کمک‌ها به‌صورت آبرومندانه به دست نیازمندان رسانده شود، گفت: حفظ آبروی نیازمندان بسیار مهم است ضمن اینکه در پیشگاه ملت به‌ویژه نیازمندان بیش از این مسئولیت داریم.

 

توزیع کمک‌های مردمی مواسات ۲ در ۳ مرحله

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در مرحله نخست رزمایش مواسات دو در استان اظهار کرد: مرحله نخست رزمایش مواسات دو  در دهه امامت و ولایت، مرحله دوم در دهه نخست محرم و مرحله سوم دهه آخر ماه صفر برگزار می‌شود.

 

رزمایش مواسات دو با محوریت مساجد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی‌الله عادلی، سخنگوی رزمایش مواسات دو نیز در جلسه مذکور با اشاره به اینکه رزمایش با عنوان تعاون و احسان انجام می‌شود اظهار کرد: رزمایش مواسات دو با محوریت مساجد است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول