اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جان باختن 5 بیمار کرونایی در قم/حال 65 نفر وخیم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متاسفانه روز گذشته ۵ نفر از همشهریانی که تست کرونا آنها مثبت شده بود، جان خود را از دست دادند و این افزایش مرگ و میر نگران کننده است.

جان باختن 5 بیمار کرونایی در قم/حال 65 نفر وخیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت بیماران کرونایی در قم اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به سیزدهم مرداد ماه ۱۱۳ نفر پذیرش اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۵۸ مورد بستری جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان انجام شده است افزود: ۳۵ نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند نیز ترخیص شده اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در حال حاضر ۳۴۴ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بوده که حال ۶۵ نفر آنها وخیم است.

وی گفت: متاسفانه روند رو به رشد درگیری با ویروس کرونا در قم مشهود است و شاهد هستیم که بار مراجعات بیشتر و بدنبال آن تعداد بیماران بستری نیز افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: متاسفانه روز گذشته ۵ نفر از همشهریانی که تست کرونا آنها مثبت شده بود، جان خود را از دست دادند و این افزایش مرگ و میر نگران کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: از مردم عزیز قم تقاضا می کنیم توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس بکوشند.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول