اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جشنواره تئاتر اکبر رادی در سال ۹۹ برگزار نمی‌شود

جشنواره تئاتر اکبر رادی به طور قطع در سال ۹۹ برگزار نمی‌شود.

جشنواره تئاتر اکبر رادی در سال ۹۹ برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، بهزاد صدیقی، سخن‌گو و مدیر اجرایی بنیاد اکبر رادی در پیامی خبر داد: از آن‌جا که برخی از علاقه‌مندان جشنواره تئاتر اکبر رادی پی‌گیر برگزاری جشنواره بودند، به اطلاع می‌رسانم به دلیل پایان نامعلوم شیوع ویروس کرونا و به خاطر حفظ سلامت شرکت‌کنندگان و هنرمندان در شرایط اپیدمی بیماری کرونا ویروس، سومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی به طور قطعی در سال ۹۹ برگزار نمی‌شود.

از آن‌جا که حال عمومی بسیاری از افراد جامعه‌ و نیز بسیاری از هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر به دلیل همین شرایط کرونایی کشور خوب نیست، هیئت مدیره بنیاد اکبر رادی تصمیم گرفت برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی را در سال جاری ملغی و منتفی اعلام کند.

 دبیر دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی در پایان اعلام کرد: در این‌جا لازم می‌دانم یک‌بار دیگر از کلیه همکاران، شرکت‌کنندگان و حامیان و همراهان دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی سپاس ویژه خود را اعلام کنم و امیدوارم همه آنان در شرایط کنونی کشور، در سلامتی مطلق به سر برند و همواره موفق و پیروز باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول