اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آیا محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در جماران لغو شد؟

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران منوط به بررسی اقدامات کارشناسی توسط شورای شهر و شهرداری شد.

آیا محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در جماران لغو شد؟

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه  شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام ارسال نامه برخی از اعضای شورای شهر به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر از دستور کار خارج شدن طرح لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران جهت بررسی بیشتر این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه می‌توان که این نامه به نتیجه رسید و در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی قرار شد موضوع جهت بررسی‌های کارشناسی به شورای شهر و شهرداری واگذار شود.

وی افزود: همچنین پس از بررسی‌های کارشناسی موضوع توسط مدیریت شهری، سرانجام در کمیسیون ماده 5 نتیجه بررسی و به شورای عالی شهرسازی اعلام می‌شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران این موضوع در سایر مناطق و محلات پایتخت نیز مدنظر قرار می‌گیرد،‌گفت: نمی‌توان برای همه محلات یک نسخه واحد داشته باشیم چرا که هر محله و منطقه چارچوب طرح‌های تفصیلی ویژه خود را دارد.

به گزارش فارس، درخواست حسن روحانی و دولت برای موضوع لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران اخیراً با واکنش‌های زیادی از سوی اعضای شورای شهر و برخی از مدیران شهری همراه بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول