اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

صادقی: لغو سهم فدراسیون و هیات‌ها حمایت خوبی است/امسال لیگ پویاتری خواهیم داشت

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: فدراسیون امسال برنامه‌های خوبی برای لیگ دارد که می‌توان به لغو سهم فدراسیون و هیات‌ها در قراردادها اشاره کرد.

صادقی: لغو سهم فدراسیون و هیات‌ها حمایت خوبی است/امسال لیگ پویاتری خواهیم داشت

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برنامه تیمش برای حضور در لیگ امسال، اظهار داشت: ما همان ترکیب سال گذشته را خواهیم داشت، شاید یک بازیکن غیربومی جذب کنیم اما با توجه به اینکه هنوز قرارداد امضا نکرده‌ایم فعلا اسمی از این بازیکن نمی‌برم.

وی درباره شروع تمرینات ذوب‌آهن، عنوان کرد: بازیکنان ما تمرینات بدنسازی را داشته‌اند، از شنبه هم تمرینات توپی را آغاز خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه فدراسیون این موضوع را اعلام کرده هر تیم می‌تواند 7 بازیکن ملی جذب کند، نظر شما در این باره چیست، یادآور شد: فدراسیون نام 42 بازیکن را اعلام کرد که بعدا 2 اسم هم اضافه شدند. هر تیم می‌تواند از 7 بازیکن استفاده کند براین اساس 6 تیم می‌توانند بهره ببرند.

صادقی ادامه داد: ما در جلسه هم‌اندیشی 5 بازیکن را پیشنهاد داده بودیم اما برخی از تیم‌ها نمی‌توانند ساپورت کنند. مثلا اگر بازیکنی سال گذشته 50 میلیون تومان قرارداد بسته باشد ممکن است یک تیم شهرستانی از پس آن برنیاید پس بازیکن باید با نصف مبلغ سال گذشته بازی کند به خاطر همین فدراسیون 7 بازیکن را تصویب کرد. البته سایپا و پیکان قبل از اعلام فدراسیون با تعداد بیشتری بازیکن قرارداد بسته بودند که قرار بود بقیه را آزاد کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر کمک‌هایی که فدراسیون والیبال به بخش بانوان داشته، عنوان کرد: فدراسیون کمک‌هایی را به بخش بانوان داشته است؛ مثلا فدراسیون ورودیه لیگ را تغییر نداد از طرفی جایزه نقدی هم در نظر گرفته است. نکته دیگر اینکه برای سال آینده سهم فدراسیون‌ و هیات‌ها لغو شده و این حرکت خوبی است. اگر اسپانسر هم کمک کند با حمایت بیشتر لیگ پویاتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول