اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

صعود تیم والیبال شهرداری و شورای قزوین به لیگ برتر

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: تیم والیبال شهرداری قزوین به لیگ برتر صعود کرده و به‌منظور صدور مجوز حضور این تیم در لیگ برتر، پیگیری‌ها و جلسات متعددی برگزار شده است.

صعود تیم والیبال شهرداری و شورای قزوین به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدابراهیم عصارزاده، مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین، ضمن اعلام صعود تیم والیبال شهرداری قزوین به لیگ برتر، اظهار کرد: به‌منظور صدور مجوز حضور این تیم در لیگ برتر، پیگیری‌ها و جلسات متعددی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه موضوع صعود تیم والیبال به لیگ برتر باید در کمیسیون ورزش شورای شهر قزوین مطرح شود، عنوان کرد: خوش‌بختانه در بحث اعتبارسنجی، شهرداری و شورای شهر قزوین از نظر مالی و زیرساختی شرایط حمایت از تیم را داشته و در این زمینه اقدامات لازم در دستور کار است و با توجه به حمایت‌هایی که از اعضای شورای شهر و شهردار قزوین سراغ داریم، روزهایی پر امید و آتیه‌ای پربار در انتظار والیبال شهرداری است.

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین در ادامه گفت: مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از اواسط شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد و تیم بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برنامه‌ریزی خواهد کرد.

عصارزاده ادامه داد: هدف تیم والیبال قزوین از حضور در لیگ برتر، تثبیت جایگاه تیم بوده و خوش‌بختانه تیم در فصل گذشته با مشکلات مالی مواجه نبود و تسویهٔ کامل صورت گرفته است.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های اعضای شورای شهر و شهردار قزوین و با بیان اینکه سوت لیگ برتر والیبال پس از ۱۳ سال در قزوین نواخته خواهد ‌شد، تصریح کرد: امسال این مسابقات با ۱۴ تیم بسته شده و در آخر نیز ۴ تیم از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول