اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از 240 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مقادیری مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

کشف بیش از 240 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاالله جان‌نثار در تشریح این خبر گفت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به‌داخل کشور، مرزبانان هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی 247 کیلو و 780 گرم مواد افیونی را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند 210 کیلو و 830 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این راستا یک قاچاقچی مواد مخدر را نیز دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: هوشیاری مرزبانی در ایست و بازرسی 17 شهریور هنگ تایباد منجر به کشف 36 کیلو و 950 گرم موادمخدر از نوع محلول شیشه در آب شد و ضمن توقیف یک دستگاه خودروی ترانزیتی در حال ورود به کشور، یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سردار جان‌نثار خاطرنشان کرد: مرزبانان خراسان رضوی در سنگرهای حفاظت از حریم مرزی شبانه‌روز در حال دفاع از سر حدات ایران اسلامی هستند و ما امیدواریم با ایجاد امنیتی پایدار و جلوگیری از قاچاق موادمخدر، جوانان کشور عزیزمان را از گرایش به این بلای خانمان‌سوز مصون داریم.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول