اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مردم کالای ایرانی را بر خارجی ترجیح دهند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: انتظار داریم مردم شریف کشورمان تا زمانی که کالای داخلی وجود دارد، کالاهای خارجی را خریداری نکنند.

مردم کالای ایرانی را بر خارجی ترجیح دهند

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه بازدید از شرکت لوح سبز جنوب شعیبیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم تولید افزایش یافته و اقتصاد رشد یابد، تمام مردم باید خرید کالای ایرانی را بر خارجی ترجیح داده و از تولیدات ایرانی حمایت کنند.

وی افزود: لازمه رونق اشتغال، شکستن تحریم‌ها و داشتن ایرانی سربلند هم خرید کالای داخلی است، هرچند که گاهاً برخی‌ها محصولات داخلی را با برند خارجی عرضه می‌کنند که کاری ناپسند است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر تکیه به توان نیروهای بومی نیز گفت: مصداق «ما می‎‌توانیم» در طول انقلاب مورد تاکید امام عظیم‌الشان (ره) و مقام معظم رهبری بوده است. توان و پشتکاری که در ایرانی‌ها وجود دارد، در کمتر جایی از عالم دیده می‌شود که باید آن را قدر دانست.

وی با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون عنوان کرد: در طول سال‌هایی که از انقلاب می‌گذرد، علیرغم تحریم‌های متعدد، سنگین و ظالمانه دشمنان، در مباحث مختلف از جمله صنایع، شاهد رشد و توسعه چشمگیری هستیم که باید این‌ها را قدر دانست.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد تصریح کرد: امیدواریم همه شرکت‌های توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن‌ها ضمن توسعه و رشد تولیدات‌شان، در استخدام‌ها فقط از نیروهای بومی خصوصاً روستاهای اطراف خود استفاده کنند تا دین خود را به آن‌‌ها ادا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت ام دی اف لوح سبز، از شرکت‌های صنایع جانبی نیشکر امام(ره) است که در بخش شعیبیه شوشتر قرار دارد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول