اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تشریح جزییات نشست امروز درباره برگزاری آزمون‌های سراسری

عضو کمیسیون آموزش مجلس درباره نشست عصر امروز که با موضوع برگزاری آزمون‌های کنکور سراسری و کارشناسی ارشد با حضور وزرای بهداشت، علوم و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد، توضیحاتی ارائه داد.

تشریح جزییات نشست امروز درباره برگزاری آزمون‌های سراسری

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست تصمیم‌گیری درباره زمان برگزاری آزمون کنکورهای سراسری کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها عصر امروز با حضور وزرای بهداشت، علوم و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد.

در این زمینه، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات این نشست، اظهار داشت:‌ در این جلسه بعد از بحث و تبادل‌نظر طولانی اعضای این نشست مقرر شد آزمون‌های کنکور سراسری و کارشناسی ارشد در موعد مقرر و با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه بهداشتی برگزار شود.

نادری گفت: این نشست در ادامه نشست روز گذشته کمیسیون آموزش که وزرای بهداشت، علوم و ورزش و رئیس سازمان سنجش برگزار شده بود مقرر شد که تعیین تکلیف نهایی برگزاری آزمون در نشست عصر امروز و در محل دفتر وزیر بهداشت تعیین شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست علاوه بر سعید نمکی وزیر بهداشت و منصور غلامی وزیر علوم و خدایی رئیس سازمان سنجش، تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله منادی رئیس کمیسیون آموزش، شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت، ویس کرمی، وحیدی، سنگدوینی و قاضی‌زاده از اعضای کمیسیون آموزش، بهداشت و فرهنگی مجلس حضور داشتند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله شهریاری، سنگدوینی و من موافق تعویق برگزاری کنکور آزمون سراسری بودیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول