اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آب گرفتگی معابر در 3 ‌نقطه آستانه‌اشرفیه/تمامی معابر تا پایان امشب بازگشایی می‌شوند

شهردار آستانه‌اشرفیه از آب‌گرفتگی در سه‌نقطه آستانه‌اشرفیه اشاره و از رفع این مشکل تا ساعات آینده خبر داد و گفت: تمامی معابر این شهر تا پایان امشب بازگشایی می‌شوند.

آب گرفتگی معابر در 3 ‌نقطه آستانه‌اشرفیه/تمامی معابر تا پایان امشب بازگشایی می‌شوند

محمد دانش شکیب دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با اشاره به آخرین وضعیت آب‌گرفتگی معابر در این شهر اظهار کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران در اوایل هفته گذشته برگزار و تمامی تمهیدات اندیشیده شده بود ولی میزان بارندگی به‌قدری زیاد بود که خروجی‌های آب در آستانه‌اشرفیه توان خروج سریع آب را نداشته است.

وی با اذعان به اینکه میزان حجم باران باریده شده در آستانه‌اشرفیه فراتر از مقدار پیش‌بینی‌شده بود، گفت: چیزی در حدود یک الی دو ساعت بارش باران بسیار شدیدی در این شهر باریده شد که دو تا سه منطقه دچار آب‌گرفتگی شده که تا چند ساعت دیگر این مشکل برطرف خواهد شد.

شهردار آستانه‌اشرفیه با تأکید بر آمادگی کامل ستاد بحران برای رفع آب‌گرفتگی در معابر افزود: از اولین دقایق بارش باران، گزارش‌های انسداد معابر به دست شهرداری رسید و فوراً مأموران شهرداری به محل اعزام و کار رفع این مشکل از چند ساعت پیش آغازشده است.

شکیب با بیان اینکه تا چند ساعت آینده تمامی معابر آستانه‌اشرفیه بازگشایی می‌شود، تصریح کرد: سه محل فرهنگیان، پشت حرم و خیابان شهید قربانی دچار آب‌گرفتگی شدید شده که در خیابان فرهنگیان درپوش‌ها برداشته‌شده و آب با سرعت بیشتری در حال خروج بوده و در پشت حرم به علت قطع برق پمپاژ به دلیل تعمیرات حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) با آب‌گرفتگی مواجه شدیم که مأموران شهرداری تا رفع مشکل در محل حضور دارند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول