اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گسترش آموزش‌های چند رسانه‌ای در «پیام نور» قشم

رئیس دانشگاه پیام نور قشم گفت: گسترش آموزش‌های چند رسانه‌ای با توجه به شیوع کووید-۱۹ و وجود زیرساخت‌های لازم اولویت نخست این مرکز علمی-آموزشی در سال‌جاری است.

گسترش آموزش‌های چند رسانه‌ای در «پیام نور» قشم

مصطفی علی‌نقی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: دانشگاه پیام نور قشم مجری ۱۵۰ دوره آموزش آنلاین و حضوری ویژه کارکنان ادارات، ارگان‌ها، دانشجویان و علاقه‌مندان در سه حوزه عمومی-تخصصی، ضمن خدمت و آموزش‌های صنعتی است.

وی افزود: دانشگاه محلی برای تربیت و تامین نیروی متخصص علمی مورد نیاز جامعه است و در همین راستا رویکرد این دانشگاه در آموزش‌های آزاد و چندرسانه‌ای متمرکز بر سرفصل‌های فنی-مهارتی می‌باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور قشم تصریح کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز این دسته آموزش‌ها در پیام نور قشم فراهم آمده که با توجه به شیوع کرونا می‌تواند بیش از پیش کارآمد باشد.

علی‌نقی‌زاده ادامه داد: با وجود چنین بستری می‌توان بدون محدودیت و به دور از استرس‌ ناشی از احتمال ابتلا به کرونا، در محیط امن خانه به فراگیری دوره‌های مورد علاقه و دریافت گواهی سازمان اداری و استخدامی وزارت کشور،آموزش آزاد و چندرسانه‌ای پرداخت.

وی اضافه کرد: ارتقای آموزش‌های آزاد و چند رسانه‌ای از اولویت‌های اصلی پیام نور قشم در سال‌جاری است و امکان بهره‌مندی از آموزش‌های آنلاین آن برای تمام نقاط کشور فراهم است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول