اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزیدگان پویش فرهنگی «خورشید جماران» تجلیل شدند

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به اعلام نتایج پویش فرهنگی «خورشید جماران»، گفت: چهار برگزیده این پویش در گنبدکاووس تجلیل شدند.

برگزیدگان پویش فرهنگی «خورشید جماران» تجلیل شدند

سید صالح رفعتی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره اینکه ترویج معارف اسلامی و انقلابی یکی از اهداف ما در آموزش و پرورش به ویژه معاونت پرورشی و تربیت بدنی است، اظهار کرد: تلاش ما این بوده است که مبانی دین مبین اسلام را در کنار اصول انقلاب در قالب‌های هنری و فرهنگی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقه فرهنگی و هنری «خورشید جماران» در همین راستا برگزار شده است، افزود: این مسابقه و پویش فرهنگی به مناسبت سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در میان دانش آموزان گنبدی برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس رشته‌های این مسابقه را نقاشی، عکاسی، دلنوشته، داستان، فیلم کوتاه و انیمیشن عنوان کرد و گفت: بالغ بر 100 اثر از سوی دانش آموزان گنبدی به دبیرخانه این پویش ارسال شد که توسط داوران مورد بررسی و داوری قرار گرفت.

رفعتی با تاکید بر اینکه چهار نفر از دانش آموزان شرکت کننده در این پویش از سوی داوران به عنوان افراد برتر انتخاب شدند، ادامه داد: این دانش آموزان که در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم حائز رتبه برتر شده‌اند عبارتند از «غزل معصومی»، «صبا همتی»، «ثنا مرادزاده» و «ستیلا دهقان پور».

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری دوره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی به صورت حضوری در تابستان امسال، اضافه کرد: در این مدت مسابقات و جشنواره مختلفی را به صورت برخط و در فضای مجازی برگزار کرده‌ایم که مورد استقبال دانش آموزان و خانواده‌های آنان قرار گرفته است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول