اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«اولین آدینه» آماده پخش شد/ روایتی از اولین نماز جمعه جمهوری اسلامی ایران

مستند «اولین آدینه» به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی، نویسندگی و کارگردانی سیدمهدی میرحاجی آماده پخش شد‌.

«اولین آدینه» آماده پخش شد/ روایتی از اولین نماز جمعه جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، مستند «اولین آدینه» به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی، نویسندگی و کارگردانی سیدمهدی میرحاجی آماده پخش شد‌.

این مستند ۱۵ دقیقه ای که به سفارش معاونت ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تولید شده، پس از مرحله تدوین و صداگذاری، آماده پخش شده است.

امیرحسن خواجوی، تهیه کننده این مستند در این باره می گوید: «اولین ادینه» روایت اولین نماز جمعه جمهوری اسلامی ایران است که به امام حضرت آیت الله طالقانی (ره) برگزار شد؛ در این مستند نحوه برگزاری و چگونگی اتفاق ها و فرمان حضرت امام خمینی (ره) در مورد برگزاری نماز جمعه صادر کردند به تصویر کشیده شده است.

او افزود: در این مستند، گلچین برخی از مصاحبه هایی که از عوامل برگزاری اولین نماز جمعه جمهوری اسلامی ایران جمع آوری شده نیز پخش خواهد شد.

در خلاصه این مستند آمده است: ایران اسلامی از روز ۵ مرداد سال ۱۳۵۸ با یک واقعه تاریخی مواجه می شود که تا به امروز همواره ادامه دارد...

از دیگر عوامل این اثر می توان به تدوین: مجتبی حسن زاده، صداگذار: علی دولت آبادی، اصلاح رنگ و نور: علیرضا ترابی، انتخاب موسیقی: مصطفی دشتی زاده، گرافیک: ویدا سبزعلی، جمع آوری آرشیو: عقیل بهرامی، طراح پوستر: مهدی حسین زاده، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت و هماهنگی و امور سازمان: مسعود ابراهیمی اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول