اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ساخت ۱۲۸ کلاس درس تا پایان سال در ملارد/نیاز مارلیک و سرآسیاب به کلاس‌های بیشتر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به احداث ۱۵ پروژه عمرانی در حوزه توسعه فضای آموزشی و ساخت ۱۲۸ باب کلاس درس تا پایان سال ۱۳۹۹ در ملارد، گفت: با توجه به جمعیت دانش‌آموزی ۸۱ هزار نفری در شهرستان ملارد نیاز به ساخت کلاس‌های درس بیشتر به ویژه در مارلیک و سرآسیاب وجود دارد.

ساخت ۱۲۸ کلاس درس تا پایان سال در ملارد/نیاز مارلیک و سرآسیاب به کلاس‌های بیشتر

طیب رضایی‌فر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: در حوزه توسعه فضای آموزشی در شهرستان ملارد ۱۵ پروژه عمرانی در حال اجراست که تا پایان سال ۹۹، تعداد ۱۲۸ باب کلاس درس ساخته و آماده بهره برداری می شود.

وی افزود: این پروژه ها شامل ۶ پروژه دولتی، ۲ پروژه خیرساز و ۷ پروژه مشارکتی است که با نظارت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران در حال ساخت هستند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد به مهاجرپذیر بودن شهرستان ملارد و افزایش جمعیت دانش آموزی این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: با ساخت این مدارس بخشی جاز تراکم دانش آموزی در این شهرستان جبران خواهد شد اما همچنان با توجه به جمعیت ۸۱ هزار نفری دانش آموزی این شهرستان نیاز به کلاس‌های بیشتر در مارلیک و سرآسیاب وجود دارد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول