اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تحویل چک ۱۰ میلیونی مأمور وظیفه شناس پلیس قرچک

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از صحت عمل مأمور وظیفه شناس کلانتری ۱۳ باقر آباد قرچک در بازگرداندن چک ۱۰۰ میلیون ریالی به صاحبش خبر داد.

تحویل چک ۱۰ میلیونی مأمور وظیفه شناس پلیس قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ مرتضی یاوری رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ باقر آباد شهرستان قرچک برای انجام امور اداری در ادراه پست این شهرستان  یک عدد چک بانکی در وجه حامل به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال را پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: این مأمور وظیفه شناس برگ چک مذکور را به بازرسی تحویل می‌دهد تا با پیدا شدن صاحب چک و اثبات مالکیت آن، به او تحویل داده شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: شناسایی مالک چک در دستور کار مأموران بازرسی پلیس قرچک قرار می‌گیرد و ضمن شناسایی مالک آن، از نامبرده برای تحویل چک دعوت شد.

سرهنگ یاوری افزود: صاحب چک ۱۰۰ میلیونی، به بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک مراجعه کرد و چک موصوف به او بازگردانده شد.

وی در پایان گفت: به برکت معنویت درون سازمانی و ولایت مداری کارکنان خدوم این نیرو، شاهدیم که شاخصه‌های امانتداری و رشد و تعالی رفتاری در سطح بسیار مطلوبی قرار داشته و این امر از مؤلفه‌های بارز یک مدمور جامعه محور در نظام اسلامی و انقلابی است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول