اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مزایای پایان خدمت بازنشستگان شهرداری سنندج پرداخت شد

مدیرسرمایه انسانی شهرداری سنندج از پرداخت بیش از 70 میلیارد ریال مزایای پایان خدمت بازنشستگان سال 98 خبر داد.

مزایای پایان خدمت بازنشستگان شهرداری سنندج پرداخت شد

 بهاره پرنگ در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: بازنشستگان سال 98 شهرداری سنندج تمام مزایای پایان خدمت خود را دریافت نمودند.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری سنندج عنوان کرد: شهرداریها به عنوان نهادی مردمی در راستای رفع مشکلات شهری خدمات گسترده‌ای را به شهروندان ارائه می‌دهند و خدمت در شهرداری با تنوع خدمات گسترده به شهروندان از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

پرنگ اعلام کرد: چارت جدید شهرداری سنندج دارای چهار معاونت، چهار مدیریت، سه منطقه، یک ناحیه ویژه، سه ناحیه منفصل شهری و 9 سازمان است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های این شهرداری در این دوره ساماندهی نیروی انسانی و تعیین تکلیف نیروهای بازنشسته است.

73 نفر پرسنل شهرداری سنندج بازنشسته شدند

پرنگ اعلام کرد: در سال گذشته 73 نفر از پرسنل این شهرداری در بخش‌های مختلف اعم از رسمی، پیمانی، کارگری و شرکتی باز نشسته شدند.

وی از پرداخت تمامی مزایای پایان خدمت بازنشستگان سال 98 شهرداری سنندج خبر داد و گفت: با بیش از 70 میلیارد ریال مزایای پایان خدمت بازنشستگان سال  گذشته شهرداری تسویه شد.

وی افزود:56 نفر از پرسنل بازنشسته شده در سال گذشته مشمول پرداخت مزایای مشاغل سخت و زیان آور بودند که با پرداخت مبلغی بالغ بر 14 میلیارد ریال مراحل بازنشستگی آنها تکمیل شد.

پرنگ تصریح کرد: مزایای پایان خدمت  42 نفر از بازنشستگان شهرداری در سال گذشته پرداخت و مابقی نیروهای بازنشست شده هم امسال مزایای خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول