اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مستندی از رودست جهاد اسلامی به «شین‌بت»؛ سرایاالقدس: یک سیستم امنیتی قوی داریم

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مستندی از یک عملیات امنیتی موفق چهار ساله و رودست خود به دستگاه جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی «شین‌بت» پرده برداشت.

مستندی از رودست جهاد اسلامی به «شین‌بت»؛ سرایاالقدس: یک سیستم امنیتی قوی داریم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه «المیادین» مستندی با عنوان «بیت العنکبوت» پخش کرد و در آن از عملیات امنیتی پیچیده «سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین پرده برداشت.

 

 

این مستند نشان می‌دهد که چگونه سرایاالقدس موفق شده به داخل سیستم جذب جاسوس «شین‌بت» (شاباک) نفوذ کند و نفوذی‌های خود را بفرستد.

شین‌بت بدون اینکه بداند رزمندگان جهاد اسلامی را در دوره‌های زمانی مختلف به عنوان جاسوس از نوار غزه جذب می‌کند.

در ادامه مستند مراحل تماس افسران صهیونیست با کسانی که آنها را به عنوان جاسوس از نوار غزه جذب کرده، نشان داده می‌شود.

 

این عملیات با استفاده از خلأ‌های امنیتی بسیار در عملیات جذب جاسوس از سوی افسران شین‌بت انجام شده است. در طول چهار سال یکی از جاسوسان به خدمت گرفته شده با افسران شین‌بت در تماس است و سرایا القدس کاملا اوضاع را تحت نظر دارد.

 

در این مستند نشان داده می‌شود که افسران صهیونیستی از چه شیوه‌ای برای جذب جاسوس استفاده می‌کنند؛ آنها مرتب سعی می‌کنند که به فرد به خدمت گرفته شده آرامش دهند و بگویند جایی برای ترس نیست. افسران صهیونیستی به این افراد دائما توصیه می‌کنند که متعهد به خواندن نماز سر وقت و عدم کشیدن سیگار باشند و خصوصا در برابر رزمندگان سرایا القدس اخلاق پسندیده‌ای داشته باشند.

 

رزمندگان سرایا القدس در پایان مستند مذکور یک غافلگیری ناخوشایند برای صهیونیست‌ها دارند و عملیات با بازداشت جاسوس واقعی تمام می‌شود تا تأکیدی بر قدرت دستگاه امنیتی این جنبش فلسطینی باشد.

 

تأکید ابوحمزه بر سیستم امنیتی قدرتمند سرایا القدس

«ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس در این زمینه گفت، آنچه در مستند بیت‌ العنکبوت درباره ضربات امنیتی پیچیده به دشمن صهیونیستی نشان داده شد، حاصل سالها کار پیوسته و پنهانی علیه دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی است.

وی تأکید کرد ، این عملیات قطره‌ای از باران است که فرماندهان سرایا القدس اجازه منتشر کردن آن را داده‌اند.

ابوحمزه تصریح کرد: تکمیل شدن کار میان یگان‌های سرایا القدس منجر به ایجاد سیستم امنیتی محکم و قدرتمند شده که بسیاری از توطئه‌های دشمن شیطانی را شکست داده و بسیاری از تلاش‌ها برای ترور مجاهدان را به شکست کشانده است.

وی در پایان گفت، هدف اصلی تلاش‌های اطلاعاتی سرایا القدس ، تقویت جبهه داخلی مقاومت فلسطین است و جهاد اسلامی با دستگاه‌های امنیتی در نوار غزه در ارتباط مستمر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول