اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

ارتش سوریه حملات جبهه‌النصره به «حمرات» را دفع کرد

رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد، ارتش سوریه چندین حمله روز گذشته تروریست‌های «جبهه النصره» در ادلب را دفع و آسیب و خسارات زیادی به آنها وارد کرد.

ارتش سوریه حملات جبهه‌النصره به «حمرات» را دفع کرد

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دریابان «الکساندر اشچربیتسکی» رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه در یک نشست خبری اعلام کرد، تروریست‌های جبهه النصره روز دوشنبه چندین بار به مواضع ارتش سوریه در روستای «حمرات» استان ادلب که جزو توافق منطقه کاهش تنش است، حمله کردند.

به گزارش اسپوتنیک، این مقام ارشد وزارت دفاع روسیه گفت: «ستیزه‌جویان جبهه النصره طی روز گذشته چندین بار تلاش کردند که مواضع ارتش سوریه در منطقه حوالی روستای حمرات را بشکنند اما همه حملات آنها دفع شده است و آسیب زیادی به نیروی انسانی و تجهیزات آنها وارد شد. به نظامیان سوریه هم آسیب وارد شد».

مرکز آشتی روسیه در سوریه اشاره‌ای به تعداد تلفات احتمالی تروریست‌ها و ارتش سوریه در درگیری‌های روز گذشته در ادلب نکرد.

طبق گزارش اسپوتنیک، روسیه و ترکیه طی روزهای گذشته چندین بار نقض و تخلف آتش بس در ادلب را ثبت کردند. این استان یکی از 4 استان جزو توافق سال 2017 منطقه کاهش تنش است؛ توافقی که ایران، روسیه و ترکیه ضامنان اجرای آن هستند.

این رسانه روس در ادامه گزارش خود نوشت: «دولت سوریه از اواسط ماه دسامبر 2019 در تلاش برای باز پس گیری ادلب بوده است».

اسپوتنیک در پایان گزارش خود تاکید کرد، روسیه و بسیاری دیگر از کشورها جبهه النصره یا جبهه فتح شام که همان القاعده در سوریه است را یک گروه تروریستی و غیرقانونی می‌دانند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول