اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وزش باید شدید و استقرار دمای خنک در زنجان ادامه می‌یابد

مدیرکل هواشناسی استان زنجان بارش پراکنده و محلی و وزش باید شدید را از پدیده‌های جوی استان طی هفته جاری اعلام کرد و گفت: استقرار دمای خنک از دیگر پدیده‌های جوی این هفته خواهد بود.

وزش باید شدید و استقرار دمای خنک در زنجان ادامه می‌یابد

رسول همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی غالب امروز استان را قسمتی ابری همراه با کاهش دما اعلام و اظهار کرد: این وضعیت جوی در بعد از ظهر با وزش باد شدید همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان بارش پراکنده باران را دیگر پدیده جوی استان برای امروز عنوان و تصریح کرد: وضعیت جوی پیش‌بینی شده برای شب در سطح استان قسمتی ابری همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه احتمال بارش‌های محلی تا پایان هفته در سطح استان زنجان وجود دارد، افزود: وزش باد شدید و همچنین استقرار دمای به نسبت خنک هم تا پایان هفته جاری متناوب خواهد بود.

همتی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته بالاترین دما در سطح استان زنجان با 37 درجه بالای صفر از دندی گزارش شده است، تصریح کرد: خنک‌ترین دمای این بازه زمانی با 16 درجه بالای صفر در خرم‌دره ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی شهر زنجان را طی روز گذشته 16 درجه اعلام کرد و گفت: این شهر در بازه زمانی مورد نظر دمایی بین 18 و 34 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول