اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پلمب 8 واحد صنفی رسته قهوه خانه‌داران در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از سرکشی و بازدید 19 واحد صنفی رسته قهوه‌خانه‌داران و پلمب هشت واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

پلمب 8 واحد صنفی رسته قهوه خانه‌داران در خدابنده

محسن غنیمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، سرکشی و بازدید از واحدهای صنفی  در سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

  فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، دادستانی و اداره صمت از واحدهای صنفی در شهرستان خدابنده بازدید کرد که در این راستا هشت سفره خانه سنتی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه این طرح تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در دستور کار پلیس است، خاطرنشان کرد: با افرادی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد، برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مواردی که می‌تواند موضوع کرونا را متأثر کند و در شیوع آن تأثیرگذار باشد، استعمال دخانیات بخصوص قلیان است، گفت: این موضوع بسیار حائز اهمیت است و اولین کاری که انجام دادیم، این بود که با افرادی که قلیان عرضه می‌کردند، برخورد کردیم.

گفتنی است، طبق مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا هرگونه فعالیت سفره خانه، قهوه خانه‌ و مراکز عرصه قلیان در استان ممنوع است و دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های اجرایی برای پیشگیری و مقابله با ویروس را با جدیت و برنامه پیگیری کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول