اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در کردستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت دهه امامت و ولایت در کردستان خبر داد.

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در کردستان برگزار می‌شود

سردار سیدصادق حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، مرحله جدید کمک مومنانه از عید قربان تا عید غدیر خم با محوریت سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: این مرحله از کمک مومنانه پیرو تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری درباره ادامه همدلی و کمک‌های مومنانه در کردستان برگزار می‌شود.

سردار حسینی تصریح کرد: با تجربه کسب شده از مرحله اول کمک‌های مومنانه اقدامات خوبی در خصوص شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا در این مرحله صورت گرفته است تا کمک‌ها به شکل صحیح توزیع شود.


 فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: تنوع کمک‌ها در مرحله دوم بالاتر خواهد رفت و سبدهای معیشتی شامل 10 کیلو برنج، دو قوطی روغن، دو قوطی رُب گوجه فرنگی، دو بسته ماکارونی، عدس و نخود و ... است. 

سردار حسینی اذعان کرد: افراد خیری که می‌خواهند در این طرح مومنانه شرکت کنند می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های بسیج محلات تحویل دهند.

وی گفت: ملاک ما این است خانواده نیازمندی بدون کمک نماند و این موضوع را بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب پیش خواهیم برد و از ظرفیت تمام مردم خیر در این رزمایش استفاده خواهیم کرد.

فرمانده سپاه کردستان در پایان تاکید کرد: همه ما در هر سنگری باید سرباز ولایت باشیم و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری گام برداریم تا هر روز شاهد اعتلا و توسعه همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

به گزارش فارس؛ در مرحله قبلی رزمایش کمک مومنانه در کردستان، بیش از 28 هزار خانوار از بسته‌های معیشتی و بهداشتی سپاه بهره‌مند شدند. 

 

همچنین اهدای ۵۰۰ جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد تومان به زوج‌های جوان نیازمند یکی دیگر از جلوه‌های خیرخواهانه کمک مومنانه سپاه در کردستان در 27 اردیبهشت‌ماه امسال بود.

 انتهای پیام/2330/70/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول